Menu
Log ind
Køb abonnement
Forsiden

Læs avisen online
Generelt
Turisterhvervet
Sport
Erhverv
Kultur
Breve til avisen
Klima
Pressemeddelelser
Planer og Strategier
Natur og Miljø
Sundhed
Kirkelivet
Trafik
Foreningslivet
Børn og Unge
Mindeord og Mærkedage
Ældre på Samsø
Skoler og Uddannelse
Politik
Politistof
Rubrikannoncer
Energi

Send læserbrev
Betingelser
Kontakt
Annoncer
12. januar 2025, 20.03

Godt fanget med telen

jøm

Godt fanget med telen


Som bekendt er der masser af bramgæs fra det nordlige Sibirien netop nu og her er det Erik Madsen der har fanget en lille flok på vej forbi Nordby Kirke. – jøm


 


Foto : Gæs ved Nordby kirke – foto Erik Printz Madsen

 
 

Problemer med omdelingen af Samsø Posten
4 dage
Angus Tyr eftersøges opdateret
4 dage
Den lille sejler vox pop
5 dage
Juniorbrandmændene gav Samsø et serviceeftersyn
5 dage
Sneglen flyttede med
6 dage
Når hundehvalpe er nuttede
12 dage
En tør omgang på Samsø
17 dage
To lytter bedre end een
19 dage
Dyrlægen, der egentlig havde andre planer
19 dage
Indbyggertallet steg med 18 personer
21 dage
Højt til tops på Ballens gamle pakhus
21 dage
Biblioteksnyt: Læselysten stiger
22 dage
Sams Island Distillery lancerer myregin i bæredygtig papflaske
26 dage
Et omstændeligt løft
cirka en måned
Fri udsigt fra roklubben
cirka en måned
Open By Night i isnende kulde
cirka en måned

Ugens mest kommenterede

Alvorlig kritik af SF-udvalgsformand Ulla Holm
10 kommentarer
Notat offentliggjort
9 kommentarer
Man kan ikke altid stole på AI-intelligensen
5 kommentarer
Jacques Rahrs åbningstale
4 kommentarer
Seks nyuddanede SOSU-hjælpere
3 kommentarer
Audiens hos Kongen
3 kommentarer
Sneglen flyttede med
2 kommentarer
Organisationen set indefra?
2 kommentarer